Výměna a vrácení zboží

 

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Pokud vám zakoupené zboí nesedí, do 14 dnvám garantujeme monost vrácení. Vmna zboí aktuálnnení moná. Pro novou velikost je nutné vytvoení nové objednávky. Formulář pro vrácení

Při vrácení zboží postupujte následujícím způsobem:

  • Vyplte ‚vrácenku‘, kterou jste obdrželi v emailu. Zde vyplníte, které zboí vracíte.

  • Zásilku s vyplnnou "vrácenkou" polete zpt na nai adresu.

  • Zásilka poslaná na dobírku nebude pijata!

  • Formulář pro vrácení - ZDE

Mnné nebo vrácené zboí musí bt nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkouení) a kompletní. Nesmí jevit známky opotebení i praní. U zbonesundávejte cedulky, roztrensáek nevadí (u obuvi zalete i neponienou krabici)! V případě odtržení cedulky nebude možné zboží vrátit.


JAK VRÁTIT?

ZÁSILKOVNA

Zásilku nám můžete poslat zpt pes ZÁSILKOVNU. Tato sluba je zpoplatnna ástkou 55 Kv. DPH která Vám bude následnodetena z vráceného zboí.

  • Zboí, které chcete vrátit, zabalíte jako balík.

  • Do balíku vlote vyplnnou vrácenku – níe k vyplnní

  • Vyberete si nejbližšZásilkovnu s podacím místem na www.zasilkovna.cz/pobocky.

  • Nahlásíte heslo obsluze a pedáte balíek.

  • Za 1-3 dní vám pijde email, e balíek v poádku dorazil do naeho skladu.

  • HESLO: 97539954

Vrácení přes Českou poštu nebo jiného dopravce
Balíek můžete poslat pímo do naeho skladu pes eskou potu.

ADRESA:

JEMA.cz
eská 2908/10a
Ostrava 700 30

Tel.: +420 603 115 244

REKLAMACE PŘEPRAVNÁCH SLUŽEB

Každou objednávku pečlivě balíme, přesto si prosím při přebírání zboží od přepravce pečlivě zkontrolujte dodané zboží, zásilku, která jeví známky poškození nepřebírejte.

Zkontrolujte zda zásilka není:

  • mechanicky poškozená
  • otevřená a případně znovu přelepená

V případě viditelného poškození zásilky je povinen s Vámi dopravce sepsat reklamační protokol.

REKLAMACE

Prodávající poskytuje kupujícímu záruku na Zboží po dobu 24 měsíců (není-li dále uvedeno jinak), která začíná běžet od okamžiku převzetí Zboží.

Postup:

  • Stačí jen vyplnit ‚vrácenku‘, která je součástí Vaší objednávky nebo je možné ji stáhnout na začátku stránky. Ve "vrácence" vyplníte, které zboží vracíte a popíšete důvod reklamace
  • Zásilku s vyplněnnou "vrácenkou" pak jen pošlete zpět na naší adresu JEMASPORT, Česká 2908/10a, Ostrava 700 30. Zásilka poslaná na dobírku nebude přijata!

Reklamace musí být vyřízena v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů. Tato lhůta začíná běžet následující den po doručení zboží k prodejci a končí vyřízením reklamace u prodejce.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz